Megoldást jelent a székhelyszolgáltatás Budapest!

By | 2020-01-04
székhelyszolgáltatás feltételei

székhelyszolgáltatás feltételei

Ha nincs külön bejelentett székhelye, akkor Önnek kell intéznie a céggel kapcsolatos mindennemű adminisztrációs tevékenységet. Ha például az otthonába van bejelentve a székhely, akkor folyamatosan otthon kell tartózkodni, mert a hivatalos leveleket csak így tudja átvenni. Viszont ha nincs otthon, amikor ajánlott postai küldemény érkezik, akkor utána postára rohangálni, átvenni a küldeményeket. Ez sok idegeskedéssel jár, és persze plusz időt vesz igénybe. Az ellenőrzésekkel kapcsolatosan is hasonló a helyzet. Ha Ön olyan tevékenységet végez, amely során kevés időt tölt az előre bejelentett székhelyen, akkor két lehetősége közül kell választania. Felvesz egy alkalmazottat, aki intézi az adminisztrációs ügyeket, vagy még rosszabb esetben, bérel egy irodát, ahol szintén alkalmazottat tart. Ez pedig nem kevés költséggel jár! A megoldás a székhelyszolgáltatás Budapest igénybe vétele. Átvállalja az adminisztrációkat, így Önnek nem kell folyamatosan ott tartózkodni, tudja az ügyeit intézni. Olvassa el a fontos információkat a topcegalapitas.hu oldalon!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!